Senior tréning

Edző: Hazuga Nándorné Éva

 

A szivárvány senior tréning 50 év fölötti, középkorú és időskorú hölgyeknek (és uraknak) való sokszínű, változatos, vidám mozgásokat tartalmazó edzés.

Fit-ball (nagylabda) és soft-ball (kislabda) gyakorlatokkal az összes izomcsoportot, ízületet alaposan átmozgatjuk, bemelegítjük „beolajozzuk”.

A labdahasználat javítja testtartásunkat, erősíti has-és hátizmainkat.

Folyamatosan edzi a mély hátizmokat, növeli az erőnlétünket, fokozza a rugalmasságunkat, javítja az egyensúlyunkat és koordinációnkat.

A rugalmas labdák elbírják a testsúlyunkat, ezért segítenek megtámasztani, alátámasztani a testünket, így minden gyakorlatot könnyebben tudunk végrehajtani.

Gerincvédő módon gyakoroljuk a mindennapi mozdulatokat, mozgásokat: pld. fésülködés, pulóver lehúzás, asztaltörlés, ablakmosás, gyomlálás, leülés, mellúszás, unoka felemelése, nyújtózás egy távoli tárgyhoz stb.


Az erő és az egyensúly segítségével leszünk fürgék, élénkek és életerősek az előttünk álló években!

Hazuga Nándorné Éva vagyok, 55 éves, biológia – testnevelés szakos tanár.

A szüleimnek köszönhetem, hogy megszerettem a sportolást, már 6 éves koromtól jártam rendszeresen különféle edzésekre.

Tornáztam, atletizáltam, kézilabdáztam és a főiskola után 42 éves koromig aerobik órákat tartottam.

Öt évvel ezelőtt a változókor az én testemben is nem várt változásokat hozott. Fájt a vállam, hátam, derekam. Mindig azt tartottam a leghatásosabbnak, amit az ember aktívan, saját maga tesz a testével a fájdalmak ellen.

Ezért 2015-ben elvégeztem egy testegyensúly- gerinctréning oktatói képzést, és tavaly a senior torna oktatói tanfolyamot.

Szeretnék minél több idősödő embernek segíteni abban, hogy megtalálja a neki való örömteli, hasznos mozgást ebben a csodálatos életszakaszban is.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.